Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do FORD MONDEO I

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zawór sterowania EGR PIERBURG 7.02256.46.0

-5% na zakupy od 199 zł

Zawór sterowania EGR PIERBURG 7.02256.46.0

PIE702256460

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

167,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

167,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR ASHIKA 150-00-0307

-5% na zakupy od 199 zł

Zawór EGR ASHIKA 150-00-0307

ASH150000307

Tryb pracy: Elektryczny

223,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

223,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR ERA 555039A

-5% na zakupy od 199 zł

Zawór EGR ERA 555039A

ERR555039A

Ciężar [kg]: 0.39

Ilość połączeń: 6

316,69

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

316,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR JAPANPARTS EGR-0307

-5% na zakupy od 199 zł

Zawór EGR JAPANPARTS EGR-0307

0426EGR0307

Tryb pracy: Elektryczny

271,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

271,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór sterowania wydechem METZGER 0892200

-5% na zakupy od 199 zł

Zawór sterowania wydechem METZGER 0892200

MET0892200

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

169,41

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

169,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR JAPKO 1500307

-5% na zakupy od 199 zł

Zawór EGR JAPKO 1500307

JAV1500307

Tryb pracy: Elektryczny

228,73

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

228,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR KAMOKA 19021

-5% na zakupy od 199 zł

Zawór EGR KAMOKA 19021

KAM19021

Ciężar [kg]: 0.39

Dla numeru artykułu: 555039

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

168,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

168,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór sterowania wydechem PIERBURG 7.02256.29.0

-5% na zakupy od 199 zł

Zawór sterowania wydechem PIERBURG 7.02256.29.0

0338702256290

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.07

104,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD MONDEO I

Zawór EGR w samochodach FORD MONDEO I

Zawór EGR w samochodzie FORD MONDEO I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie FORD MONDEO I

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

FORD MONDEO I – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FORD MONDEO I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.