6 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 35102 38610
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
53,65
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
53,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
50,42
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
50,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PX008476331
Rodzaj czujnika: Potencjometr suwakowy
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
169,04
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
169,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
33,25
zł/szt.
Kraków: czw. 22.05
U ciebie: czw. 22.05
33,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS1099912B1
Tryb pracy: Mechaniczne
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
76,14
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
76,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość biegunów: 3
48,23
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
48,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Głównym zadaniem czujnika położenia przepustnicy w samochodzie KIA MAGENTIS I jest pomiar kąta otwarcia przepustnicy. Element ten przetwarza informacje na sygnał napięciowy i przesyła je dalej – do silnika, który dzięki tym danym jest w stanie odpowiednio wyliczyć potrzebną dawkę paliwa. Czujnik położenia przepustnicy auta KIA MAGENTIS I montuje się bezpośrednio do osi przepustnicy, aby możliwa była stała kontrola kąta otwarcia.
Niesprawny czujnik położenia przepustnicy może spowodować wiele problemów. Jasnym objawem uszkodzenia będzie niepoprawna praca silnika – gdy dochodzi do awarii tego elementu w samochodzie KIA MAGENTIS I, często obserwuje się brak możliwości sprawnego uruchomienia pojazdu. W trakcie jazdy można zauważyć także nierówne działanie silnika czy tzw. szarpanie. Widoczne będzie również zwiększenie zużycia paliwa i osłabienie reakcji silnika podczas dodawania gazu.
Awarie czujnika położenia przepustnicy w aucie KIA MAGENTIS I są zazwyczaj następstwem uszkodzeń mechanicznych, które są w stanie przesunąć ten element, przez co nie będzie on w stanie wykonywać poprawnie swojego zadania. Inne powody powstawania takich problemów to zwarcia wewnętrzne powodowane przez zanieczyszczenia, takie jak wilgoć, olej czy innego rodzaju płyny. Są one w stanie uszkodzić czujnik albo wpłynąć na złą jakość styku na złączu wtykowym, co ma bezpośrednie przełożenie na utrudnienie pracy tego komponentu.