Powiadom mnie o dostępności

Czujniki położenia przepustnicy do NISSAN PRIMERA I

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 22620 31U01, Kierunek obrotów: przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, Ilość biegun...
59,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ilość połączeń: 3
44,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3
71,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN

NISSAN PRIMERA I – do czego służy czujnik położenia przepustnicy?

Głównym zadaniem czujnika położenia przepustnicy w samochodzie NISSAN PRIMERA I jest pomiar kąta otwarcia przepustnicy. Element ten przetwarza informacje na sygnał napięciowy i przesyła je dalej – do silnika, który dzięki tym danym jest w stanie odpowiednio wyliczyć potrzebną dawkę paliwa. Czujnik położenia przepustnicy auta NISSAN PRIMERA I montuje się bezpośrednio do osi przepustnicy, aby możliwa była stała kontrola kąta otwarcia.

Objawy awarii czujnika położenia przepustnicy w samochodzie NISSAN PRIMERA I

Niesprawny czujnik położenia przepustnicy może spowodować wiele problemów. Jasnym objawem uszkodzenia będzie niepoprawna praca silnika – gdy dochodzi do awarii tego elementu w samochodzie NISSAN PRIMERA I, często obserwuje się brak możliwości sprawnego uruchomienia pojazdu. W trakcie jazdy można zauważyć także nierówne działanie silnika czy tzw. szarpanie. Widoczne będzie również zwiększenie zużycia paliwa i osłabienie reakcji silnika podczas dodawania gazu.

Przyczyny usterek czujnika położenia przepustnicy w samochodzie NISSAN PRIMERA I

Awarie czujnika położenia przepustnicy w aucie NISSAN PRIMERA I są zazwyczaj następstwem uszkodzeń mechanicznych, które są w stanie przesunąć ten element, przez co nie będzie on w stanie wykonywać poprawnie swojego zadania. Inne powody powstawania takich problemów to zwarcia wewnętrzne powodowane przez zanieczyszczenia, takie jak wilgoć, olej czy innego rodzaju płyny. Są one w stanie uszkodzić czujnik albo wpłynąć na złą jakość styku na złączu wtykowym, co ma bezpośrednie przełożenie na utrudnienie pracy tego komponentu.