6 produktów
Wybierz auto
03540280122014
96,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
96,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS1056312B1
Tryb pracy: Mechaniczne
Ilość podłączonych styków: 3
94,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
94,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550144A
Ciężar [kg]: 0.024
Ilość połączeń: 3
23,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
23,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
60,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
60,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550301A
Ilość połączeń: 3
26,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
26,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 22620 1f700
Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rozwiń więcej danych
39,28
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
39,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Głównym zadaniem czujnika położenia przepustnicy w samochodzie SAAB 9-3 jest pomiar kąta otwarcia przepustnicy. Element ten przetwarza informacje na sygnał napięciowy i przesyła je dalej – do silnika, który dzięki tym danym jest w stanie odpowiednio wyliczyć potrzebną dawkę paliwa. Czujnik położenia przepustnicy auta SAAB 9-3 montuje się bezpośrednio do osi przepustnicy, aby możliwa była stała kontrola kąta otwarcia.
Niesprawny czujnik położenia przepustnicy może spowodować wiele problemów. Jasnym objawem uszkodzenia będzie niepoprawna praca silnika – gdy dochodzi do awarii tego elementu w samochodzie SAAB 9-3, często obserwuje się brak możliwości sprawnego uruchomienia pojazdu. W trakcie jazdy można zauważyć także nierówne działanie silnika czy tzw. szarpanie. Widoczne będzie również zwiększenie zużycia paliwa i osłabienie reakcji silnika podczas dodawania gazu.
Awarie czujnika położenia przepustnicy w aucie SAAB 9-3 są zazwyczaj następstwem uszkodzeń mechanicznych, które są w stanie przesunąć ten element, przez co nie będzie on w stanie wykonywać poprawnie swojego zadania. Inne powody powstawania takich problemów to zwarcia wewnętrzne powodowane przez zanieczyszczenia, takie jak wilgoć, olej czy innego rodzaju płyny. Są one w stanie uszkodzić czujnik albo wpłynąć na złą jakość styku na złączu wtykowym, co ma bezpośrednie przełożenie na utrudnienie pracy tego komponentu.