49 produktów
Wybierz auto
HEL6PU009121321
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
101,32
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
101,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
79,24
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
79,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 47.3
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
117,43
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
117,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540281002213
215,66
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
215,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 12577245
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
83,72
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
83,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT75570
Masa [g]: 101
Szerokość opakowania [cm]: 2.5, 4.9
Rozwiń więcej danych
50,66
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
50,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.08
Rozwiń więcej danych
51,23
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
51,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 28
Ciężar [kg]: 0.022
Rozwiń więcej danych
97,63
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
97,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV245
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
50,68
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
50,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
60,81
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
60,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0232103079
106,56
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
106,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
Długość przewodu [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
59,47
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
59,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPPL022
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 28.3
Rozwiń więcej danych
38,12
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
38,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550002A
Wysokość [mm]: 28
Ciężar [kg]: 0.022
Rozwiń więcej danych
68,00
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
68,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 770
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
104,30
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
104,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
132,63
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
132,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 275
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
64,71
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
64,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
130,80
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
130,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
88,12
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
88,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA70928130
Długość [mm]: 47.3
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
150,35
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
150,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie SAAB 9-3, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów SAAB 9-3 z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie SAAB 9-3 czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach SAAB 9-3 sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach SAAB 9-3 nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.