Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do SAAB 9-3

37 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

ERA
FAE
NGK
ABAKUS
CALORSTAT BY VERNET
DELPHI
EPS
HITACHI
MAGNETI MARELLI
MAXGEAR
MEAT & DORIA
MEYLE

33,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

33,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

63,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

63,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15072

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

139,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.11

139,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0121

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

82,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92565

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.11

104,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82229

Dla numeru oe: 55563262

Ilość biegunów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

133,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.11

133,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-017

Ilość biegunów: 4

Ciśnienie od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

61,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15036

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 11000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

96,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

96,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

46,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

46,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 29-14 812 0000

Ciśnienie [bar] od: 0.1

Ciśnienie [bar] do: 1.21

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

79,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

79,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 614 812 0002

Ciśnienie [bar] od: 0.25

Ciśnienie [bar] do: 2.42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

76,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

76,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

100,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

100,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-016

Ilość biegunów: 4

Ilość połączeń: 4

51,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

51,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82753

Dla numeru oe: 12612110

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

322,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.11

322,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15127

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

155,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.11

155,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

115,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

115,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

114,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

114,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 40 93 7055

Długość [mm]: 59

Ciężar [kg]: 0.027

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

91,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SAAB 9-3

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu SAAB 9-3

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SAAB 9-3. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

SAAB 9-3 – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie SAAB 9-3, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie SAAB 9-3

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.