5 produktów
Wybierz auto
FAE60216
Długość przewodu [mm]: 400
Ilość połączeń: 3
126,83
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
126,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261957207
97,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
97,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261957203
124,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
124,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396AS10227
103,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
103,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELAS10255
137,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
137,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie KIA MAGENTIS II powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie KIA MAGENTIS II, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów KIA MAGENTIS II. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach KIA MAGENTIS II jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.