22 produktów
Wybierz auto
BOS0261231173
Zakres temperatury od [°c]: -40
Zakres temperatury do [°c]: 130
68,34
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
68,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0261231046
55,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
55,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046360140
Długość przewodu [mm]: 400
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
98,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
98,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY2148110005
Rodzaj czujnika: Czujnik piezoelektryczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
68,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
68,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261957010
59,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
59,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261957066
107,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
107,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0261231174
75,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
75,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042893001
76,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
76,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261957006
Wersja: 1
64,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
64,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396AS10171
Ilość podłączonych styków: 2
72,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
72,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046360106
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
81,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
81,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396AS10180
Długość przewodu [mm]: 305
Ilość podłączonych styków: 3
97,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
97,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 423
Ciężar [kg]: 0.064
Rozwiń więcej danych
93,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
93,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261957001
81,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
81,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042893066
103,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
103,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042893006
62,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
62,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042893010
54,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
54,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064836028010
64,99
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
64,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540261231006
117,30
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
117,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046360100
Ilość biegunów: 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
85,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
85,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie SAAB powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie SAAB, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów SAAB. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach SAAB jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.