7 produktów
Wybierz auto
COR83403234
Tylko w połączeniu z: 016714b
Materiał: Metal
146,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041710190600
Tylko w połączeniu z: 81031700
145,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
145,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340613524500
Grubość [mm]: 0.5
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka z warstwą metalową
151,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
151,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340613167500
Otwór o śr [mm]: 80.5
Tylko w połączeniu z: 14-32157-01
Rozwiń więcej danych
101,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM18205
Grubość [mm]: 1.2
Średnica [mm]: 80.5
107,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418415077P
Grubość [mm]: 1.2
Średnica [mm]: 80.5
Rozwiń więcej danych
89,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341071292
Średnica [mm]: 80.5
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka z warstwą metalową
Rozwiń więcej danych
118,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
118,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka głowicy do samochodu RENAULT WIND to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu RENAULT WIND wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu RENAULT WIND są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem RENAULT WIND na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.