Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki głowicy do RENAULT WIND

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Uszczelka głowicy CORTECO 415077P

Grubość [mm]: 1.2

Średnica [mm]: 80.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

90,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

90,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka głowicy ELRING 071.292

Średnica [mm]: 80.5

Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka z warstwą metalową

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

117,60

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

117,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

94,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

94,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka głowicy CORTECO 83403234

Tylko w połączeniu z: 016714b

Materiał: Metal

148,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

148,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka głowicy DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM18205

Grubość [mm]: 1.2

Średnica [mm]: 80.5

107,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

107,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka głowicy BGA CH9585

Grubość [mm]: 1.2

Średnica 1 [mm]: 80.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,46

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

88,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka głowicy VICTOR REINZ 61-35245-00

Grubość [mm]: 0.5

Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka z warstwą metalową

128,06

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

128,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

124,22

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

124,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Uszczelka głowicy VICTOR REINZ 61-31675-00

Otwór o śr [mm]: 80.5

Tylko w połączeniu z: 14-32157-01

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

101,64

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

101,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT WIND

Uszczelka głowicy do samochodu RENAULT WIND

Uszczelka głowicy do samochodu RENAULT WIND to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.

Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą w samochodzie RENAULT WIND

Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu RENAULT WIND wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu RENAULT WIND są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.

Jakie są powody uszkodzenia uszczelki głowicy samochodu RENAULT WIND

Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem RENAULT WIND na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.