74 produktów
Wybierz auto
Nr art: AJU75000200
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341366670
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341150172
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: AJU75000100
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340613195510
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FA1EC1100911
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341165011
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040132259
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0340613128000
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: JPG1119310100
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FA1EC1100914
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341150162
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040131800
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ELR124012
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ELR124474
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341150153
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0340613425020
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0340613425010
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0418414145P
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ELR124002
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Uszczelka głowicy do samochodu SEAT TOLEDO II to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu SEAT TOLEDO II wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu SEAT TOLEDO II są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem SEAT TOLEDO II na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.