54 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0340703141410
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341620222
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0340712878110
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341476460
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0340713198600
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VEMV15992086
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FA1511029
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341470370
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041713122100
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FA1511015
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: MAX700119
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341655790
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP112963
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341240120
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0401102622
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BGAMG4512
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VIC713605700
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041713075700
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP115583
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FA1511045
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie SEAT TOLEDO II. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie SEAT TOLEDO II.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie SEAT TOLEDO II może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.