83 produktów
Wybierz auto
Nr art: AJU75000200
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AJU75000100
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 040132259
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341412882
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341165011
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GOE3002680740
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341164991
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR124002
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR124012
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340613132510
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FAIHG1006
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JPG1119300500
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341914848
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AUT190018110
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341165041
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341137285
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341148331
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGACH6575H
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: BGACH7338I
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Uszczelka głowicy do samochodu VW CADDY II to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu VW CADDY II wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu VW CADDY II są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem VW CADDY II na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.