38 produktów
Wybierz auto
Nr art: AJU75000200
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AJU75000100
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341726840
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: COR83403306
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: TRU0710114
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341726850
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341148720
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341789873
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341789883
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGACH9589B
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FAIHG1943A
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JPG1119310000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341789863
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341726740
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041710178210
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 041710178220
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: AJU10195920
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: AJU10195910
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: BGACH7508B
Dostawa na środę, 3 lipca
Uszczelka głowicy do samochodu VW CRAFTER I to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu VW CRAFTER I wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu VW CRAFTER I są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem VW CRAFTER I na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.