39 produktów
Wybierz auto
Nr art: AJU75000200
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: AJU75000100
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340613747500
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341685662
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0340613636020
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0340613760010
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341726840
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341726850
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: BGACH7508B
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341492641
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: AJU10195910
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AJU10195920
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041710178100
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FEB105937
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341726740
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ELR233220
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FAIHG1744A
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP112890
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FA1EC1100916
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341732110
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Uszczelka głowicy do samochodu VW PASSAT VII (B7) to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu VW PASSAT VII (B7) wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu VW PASSAT VII (B7) są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem VW PASSAT VII (B7) na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.