Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do DODGE CHARGER Charger VI

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

22,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ELR924490

ELRING 924.490

Strona zabudowy: Obudowa filtra powietrza, Obudowa przepustnicy
41,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ELR907520

ELRING 907.520

Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
31,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
26,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
26,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 342, Szerokość [mm]: 70
41,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 380, Szerokość [mm]: 66
93,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
15,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
46,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do DODGE

Uszczelka kolektora ssącego DODGE CHARGER Charger VI

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie DODGE CHARGER Charger VI. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie DODGE CHARGER Charger VI.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie DODGE CHARGER Charger VI

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie DODGE CHARGER Charger VI może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.