Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do HYUNDAI SONATA IV

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

27,14 zł

Dostawa na piątek, 31 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
24,51 zł

Dostawa na piątek, 31 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
26,48 zł
26,48 zł

Dostawa na piątek, 31 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
62,65 zł
62,65 zł

Dostawa na piątek, 31 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
42,20 zł
42,20 zł

Dostawa na piątek, 31 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
39,29 zł
39,29 zł

Dostawa na piątek, 31 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
33,91 zł
33,91 zł

Dostawa na piątek, 31 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
70,13 zł
70,13 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
37,24 zł

Dostawa na poniedziałek, 3 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HYUNDAI

Uszczelka kolektora ssącego HYUNDAI SONATA IV

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie HYUNDAI SONATA IV. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie HYUNDAI SONATA IV.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie HYUNDAI SONATA IV

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie HYUNDAI SONATA IV może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.