9 produktów
Wybierz auto
0340703141410
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
28,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
28,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Szary
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
26,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
26,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC714289300
31,70
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
31,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU01185200
24,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
24,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN60U2084JPN
28,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
28,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC714286100
29,94
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
29,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341273970
24,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
24,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC711560500
Materiał: Hnbr (uwodorniony acryl-nitril-butadien-kauczuk)
61,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
61,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715407300
24,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
24,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie LEXUS IS II. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie LEXUS IS II.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie LEXUS IS II może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.