8 produktów
Wybierz auto
76,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
53,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713233500
36,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713233400
31,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU13278300
Grubość [mm]: 0.35
Długość [mm]: 375
Rozwiń więcej danych
37,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Liczba otworów do mocowania: 6
32,09
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
32,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Liczba otworów do mocowania: 8
31,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713107300
Grubość [mm]: 0.35
Długość [mm]: 346
Rozwiń więcej danych
34,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT II.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie MITSUBISHI PAJERO SPORT II może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.