🔥 -5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 199 zł! Kod: HAMULCE5

Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do MITSUBISHI PAJERO I

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tylko w połączeniu z: 70-31415-00, Kolor: antracytowy, Materiał: Silikon, Cecha chemiczna: utward...
26,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: szary, Materiał: Silikon, Cecha chemiczna: odporny na promienie UV, nie przyjmujący rozpusz...
25,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 1.4, Długość [mm]: 450, Szerokość [mm]: 90, Masa [g]: 66.881
24,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
32,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 1.4, Długość 1 [mm]: 450, Szerokość 1 [mm]: 90
23,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
53,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
52,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Uszczelka kolektora ssącego MITSUBISHI PAJERO I

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie MITSUBISHI PAJERO I.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie MITSUBISHI PAJERO I może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.