22 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0341645910
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041713118200
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0418026451P
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JPG1219601200
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341435810
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 041713072400
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041713147600
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BGAMG0303
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: AUT190067310
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041713065400
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340712822810
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340712723710
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ELR702498
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0418450338P
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: BGAMG5589
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP201679
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041713079700
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340715296200
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0340715296300
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0340713197600
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie OPEL FRONTERA A. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie OPEL FRONTERA A.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie OPEL FRONTERA A może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.