10 produktów
Wybierz auto
Producenci
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
28,09
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
28,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Szary
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
25,29
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
25,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.8
Długość [mm]: 405
Rozwiń więcej danych
34,88
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
34,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,75
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
102,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
13,62
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
13,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.5
Długość [mm]: 420
Rozwiń więcej danych
76,65
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
76,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
30,60
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
30,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
20,20
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
20,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
18,29
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
18,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Rura ssąca
35,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
35,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie TOYOTA HILUX VI. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie TOYOTA HILUX VI.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie TOYOTA HILUX VI może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.