🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do TOYOTA HILUX VII

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

27,14 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
25,13 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
19,71 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
27,79 zł
27,79 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
53,98 zł
53,98 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
37,64 zł
37,64 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
28,87 zł
28,87 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
39,88 zł
39,88 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
39,88 zł
39,88 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA

Uszczelka kolektora ssącego TOYOTA HILUX VII

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie TOYOTA HILUX VII. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie TOYOTA HILUX VII.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie TOYOTA HILUX VII

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie TOYOTA HILUX VII może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.