Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki pokrywy zaworów do HYUNDAI VELOSTER II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

54,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.067, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Zdjęcie producenta: 1
43,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FEB108338

FEBI BILSTEIN 108338

Ciężar [kg]: 0.093, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), Zdjęcie producenta: 1
95,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HYUNDAI

HYUNDAI VELOSTER II – uszczelka pokrywy zaworów

Zadaniem uszczelki pokrywy zaworów w samochodzie HYUNDAI VELOSTER II jest zabezpieczenie połączenia pomiędzy zaworami i głowicą silnika. Dobrze wykonane uszczelnienie zapobiega wyciekom oleju silnikowego, co zapewnia bezpieczną pracę silnika i innych układów samochodu. Aby element ten w odpowiedni sposób spełniał swoją funkcję, musi być wytworzony z wytrzymałej gumy, która poradzi sobie z wibracjami w trakcie jazdy.

Dlaczego uszczelka pokrywy zaworów w aucie HYUNDAI VELOSTER II jest tak istotna?

Gumowa uszczelka pokrywy zaworów ma za zadanie uszczelnianie konkretnych punktów. Musi ona być w dobrym stanie, aby zachowane było odpowiednie połączenie pomiędzy elementami. Właściwe wykonanie i poprawny montaż uszczelki przekłada się na znacznie niższe ryzyko wycieków oleju.

Do czego prowadzi uszkodzenie uszczelki pokrywy zaworów w samochodzie HYUNDAI VELOSTER II?

Jeśli uszczelka pokrywy zaworów ulegnie uszkodzeniu, prowadzi to w pierwszej kolejności do obniżenia poziomu oleju silnikowego. Następne awarie mogą być już znacznie bardziej problematyczne – w trakcie dalszego używania nieszczelnej uszczelki przyśpiesza się proces zużywania się różnych elementów silnika w pojazdach HYUNDAI VELOSTER II. To prowadzi do zaburzenia pracy spalania, a ostatecznie do nieprawidłowej pracy całego układu silnikowego. Problemy z uszczelką można bardzo szybko wykryć. W pierwszym momencie widoczne jest zużywanie większej ilości oleju. Następnym sygnałem są pojawiające się wycieki z zaworów silnika. Przy zaobserwowaniu takich sytuacji warto od razu sprawdzić stan uszczelki pokrywy zaworów.