6 produktów
Wybierz auto
AJU75000200
Materiał: Silikon
Cecha chemiczna: Nie przyjmujący rozpuszczalnik
Rozwiń więcej danych
31,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU75000100
Materiał: Silikon
Cecha chemiczna: Nie przyjmujący rozpuszczalnik
Rozwiń więcej danych
70,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR787210
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
49,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC711212200
55,43
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
55,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC711211900
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
60,15
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
60,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC711225300
62,18
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
62,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem uszczelki pokrywy zaworów w samochodzie MAZDA 2 III jest zabezpieczenie połączenia pomiędzy zaworami i głowicą silnika. Dobrze wykonane uszczelnienie zapobiega wyciekom oleju silnikowego, co zapewnia bezpieczną pracę silnika i innych układów samochodu. Aby element ten w odpowiedni sposób spełniał swoją funkcję, musi być wytworzony z wytrzymałej gumy, która poradzi sobie z wibracjami w trakcie jazdy.
Gumowa uszczelka pokrywy zaworów ma za zadanie uszczelnianie konkretnych punktów. Musi ona być w dobrym stanie, aby zachowane było odpowiednie połączenie pomiędzy elementami. Właściwe wykonanie i poprawny montaż uszczelki przekłada się na znacznie niższe ryzyko wycieków oleju.
Jeśli uszczelka pokrywy zaworów ulegnie uszkodzeniu, prowadzi to w pierwszej kolejności do obniżenia poziomu oleju silnikowego. Następne awarie mogą być już znacznie bardziej problematyczne – w trakcie dalszego używania nieszczelnej uszczelki przyśpiesza się proces zużywania się różnych elementów silnika w pojazdach MAZDA 2 III. To prowadzi do zaburzenia pracy spalania, a ostatecznie do nieprawidłowej pracy całego układu silnikowego. Problemy z uszczelką można bardzo szybko wykryć. W pierwszym momencie widoczne jest zużywanie większej ilości oleju. Następnym sygnałem są pojawiające się wycieki z zaworów silnika. Przy zaobserwowaniu takich sytuacji warto od razu sprawdzić stan uszczelki pokrywy zaworów.