10 produktów
Wybierz auto
65,27
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
65,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.075
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
65,16
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
65,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Końcówka wtrysku, wewnątrz, na dole
29,27
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
29,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,87
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
39,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
49,67
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
49,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
35,46
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
35,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,81
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
83,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,14
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
78,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość uszczelek: 3
63,99
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
63,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Końcówka wtrysku
Wymagana ilość: 4
14,35
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
14,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem uszczelki pokrywy zaworów w samochodzie PEUGEOT 508 II jest zabezpieczenie połączenia pomiędzy zaworami i głowicą silnika. Dobrze wykonane uszczelnienie zapobiega wyciekom oleju silnikowego, co zapewnia bezpieczną pracę silnika i innych układów samochodu. Aby element ten w odpowiedni sposób spełniał swoją funkcję, musi być wytworzony z wytrzymałej gumy, która poradzi sobie z wibracjami w trakcie jazdy.
Gumowa uszczelka pokrywy zaworów ma za zadanie uszczelnianie konkretnych punktów. Musi ona być w dobrym stanie, aby zachowane było odpowiednie połączenie pomiędzy elementami. Właściwe wykonanie i poprawny montaż uszczelki przekłada się na znacznie niższe ryzyko wycieków oleju.
Jeśli uszczelka pokrywy zaworów ulegnie uszkodzeniu, prowadzi to w pierwszej kolejności do obniżenia poziomu oleju silnikowego. Następne awarie mogą być już znacznie bardziej problematyczne – w trakcie dalszego używania nieszczelnej uszczelki przyśpiesza się proces zużywania się różnych elementów silnika w pojazdach PEUGEOT 508 II. To prowadzi do zaburzenia pracy spalania, a ostatecznie do nieprawidłowej pracy całego układu silnikowego. Problemy z uszczelką można bardzo szybko wykryć. W pierwszym momencie widoczne jest zużywanie większej ilości oleju. Następnym sygnałem są pojawiające się wycieki z zaworów silnika. Przy zaobserwowaniu takich sytuacji warto od razu sprawdzić stan uszczelki pokrywy zaworów.