10 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zestawem śrubowym
Rozwiń więcej danych
522,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
522,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM16903
333,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
333,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
269,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
269,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAM7170022
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
272,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
272,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBPZPE009
Numer seryjny: Bpz-pe-009
338,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
338,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV48SKV052
283,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
283,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB176932
Ciężar [kg]: 1.694
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
632,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
632,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBPZCT009
314,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
314,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGARC67000
1 002,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 06.06
1 002,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGARC14100
673,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
673,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
W samochodzie PEUGEOT 508 II pokrywa zaworów wraz z uszczelką pokrywy zaworów mają za zadanie chronić kluczowe elementy silnika, takie jak wałki rozrządu czy osprzęt sterujący zaworami. Kluczowe jest tu całkowite uszczelnienie, ponieważ elementy te smarowane są olejem, który podczas pracy silnika mógłby być wypychany na zewnątrz. W pojazdach PEUGEOT 508 II trwałość pokrywy zaworów i uszczelki znajdującej się pomiędzy nią a głowicą silnika szacuje się na wiele tysięcy kilometrów. Czas i duży przebieg są jednak głównymi przyczynami usterki tych elementów.
Choć usterka ta należy do najbardziej niepożądanych przez kierowców, objawy uszkodzenia uszczelki pokrywy zaworów czy samej pokrywy w samochodzie PEUGEOT 508 II są dość czytelne. Chodzi o wycieki oleju, które na początku można zauważyć na bloku silnika, a z czasem także na innych jego elementach lub na podłożu pod pojazdem. Zwiększa się także pobór oleju silnikowego przez pojazd.
Już pierwsze symptomy nieszczelności silnika powinny skłonić nas do przeprowadzenia naprawy polegającej na wymianie uszczelki pokrywy zaworów. Poprawna wymiana wymaga dokładnego wyczyszczenia powierzchni głowicy i pokrywy zaworów. Nie może pozostać tam żaden skrawek poprzedniej uszczelki, który mógłby dostać się do silnika i spowodować problemy. Dobrym rozwiązaniem, ze względu na niewysoki koszt operacji, jest zatem wymiana także pokrywy zaworów na nową. Zyskujemy wtedy pewność, że będzie ona czysta i całkowicie szczelna w momencie montażu.