71 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0418HT200C
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341266060
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR461682
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341332800
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341542000
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040133158
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGABGSILC
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0418440067P
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418026689P
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0401101006
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: TOP116521
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479115134
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FEB33711
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FA1EP1100917
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040133729
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041711095700
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340154048401
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0340713759400
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: 0340713588400
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341380440
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Zadaniem uszczelki pokrywy zaworów w samochodzie VW CADDY III jest zabezpieczenie połączenia pomiędzy zaworami i głowicą silnika. Dobrze wykonane uszczelnienie zapobiega wyciekom oleju silnikowego, co zapewnia bezpieczną pracę silnika i innych układów samochodu. Aby element ten w odpowiedni sposób spełniał swoją funkcję, musi być wytworzony z wytrzymałej gumy, która poradzi sobie z wibracjami w trakcie jazdy.
Gumowa uszczelka pokrywy zaworów ma za zadanie uszczelnianie konkretnych punktów. Musi ona być w dobrym stanie, aby zachowane było odpowiednie połączenie pomiędzy elementami. Właściwe wykonanie i poprawny montaż uszczelki przekłada się na znacznie niższe ryzyko wycieków oleju.
Jeśli uszczelka pokrywy zaworów ulegnie uszkodzeniu, prowadzi to w pierwszej kolejności do obniżenia poziomu oleju silnikowego. Następne awarie mogą być już znacznie bardziej problematyczne – w trakcie dalszego używania nieszczelnej uszczelki przyśpiesza się proces zużywania się różnych elementów silnika w pojazdach VW CADDY III. To prowadzi do zaburzenia pracy spalania, a ostatecznie do nieprawidłowej pracy całego układu silnikowego. Problemy z uszczelką można bardzo szybko wykryć. W pierwszym momencie widoczne jest zużywanie większej ilości oleju. Następnym sygnałem są pojawiające się wycieki z zaworów silnika. Przy zaobserwowaniu takich sytuacji warto od razu sprawdzić stan uszczelki pokrywy zaworów.