Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do BMW 7 G11/G12

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tryb pracy: Elektryczny

Ilość biegunów: 5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

415,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 18.02

415,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Rura ssąca

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

435,32

zł/szt.

Kraków: śr. 19.02

U ciebie: śr. 19.02

435,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość biegunów: 5

Numer seryjny: Enk-bm-000

254,50

zł/szt.

Kraków: śr. 19.02

U ciebie: śr. 19.02

254,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

835,92

zł/szt.

Kraków: śr. 19.02

U ciebie: śr. 19.02

835,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

527,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 18.02

527,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Napięcie [v]: 12

Dla numeru oe: 11617804744

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

462,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 18.02

462,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 18.02

61,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

1 998,76

zł/szt.

Kraków: pt. 21.02

U ciebie: pt. 21.02

1 998,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

577,36

zł/szt.

Kraków: pt. 21.02

U ciebie: pt. 21.02

577,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Numer seryjny: Bks-bm-028

450,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 18.02

450,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Numer seryjny: Bks-bm-028

807,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 18.02

807,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW G11/G12

Kolektor ssący w aucie BMW 7 G11/G12

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie BMW 7 G11/G12. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, BMW 7 G11/G12 może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

BMW 7 G11/G12 – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się BMW 7 G11/G12, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie BMW 7 G11/G12?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu BMW 7 G11/G12 może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie BMW 7 G11/G12. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.