Powiadom mnie o dostępności

Koła pasowe wału korbowego do CHEVROLET ORLANDO

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

692,86

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

692,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego NTY RKP-PL-011

Grubość [mm]: 52

Parametr: 6pk

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

143,13

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

143,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego MAXGEAR 30-0196

Dla numeru oe: 06 15 062

Grubość [mm]: 52

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

121,08

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

121,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego MAXGEAR 30-0181

Ilość żeber: 6

Średnica zewnętrzna [mm]: 172

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

385,83

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

385,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

281,32

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

281,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

365,05

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

365,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

357,56

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

357,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego HERTH+BUSS JAKOPARTS J1090912

Ilość żeber: 6

Średnica zewnętrzna [mm]: 172

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

605,87

zł/szt.

Kraków: pt. 18.04

U ciebie: pt. 18.04

605,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego NTY RKP-PL-023

Szerokość [mm]: 153

Parametr: 6 pk

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

188,71

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

188,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego FEBI BILSTEIN 39183

Grubość [mm]: 52

Ciężar [kg]: 1.18

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

231,25

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

231,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET ORLANDO

Koło pasowe wału korbowego i jego rola w samochodzie CHEVROLET ORLANDO

We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie CHEVROLET ORLANDO, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.

CHEVROLET ORLANDO – objawy awarii koła pasowego wału korbowego

Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie CHEVROLET ORLANDO jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.

Wymiana koła pasowego wału korbowego w pojazdach CHEVROLET ORLANDO – kiedy jest potrzebna?

Diagnostyka samochodu CHEVROLET ORLANDO pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.