Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
48 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 3.14
Wysokość 2 [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
243,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
243,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 29.5
Ciężar [kg]: 2.72
Rozwiń więcej danych
228,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
228,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 2.69
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
244,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
244,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
198,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
198,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
265,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
265,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 3.17
Wysokość 2 [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
177,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
177,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica zewnętrzna [mm]: 169
226,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
226,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 30.5
Rozwiń więcej danych
158,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
158,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 2.8
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
230,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
230,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 165
Ilość żeber: 6
249,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
249,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
200,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
200,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.3
Parametr: 5pk
Rozwiń więcej danych
177,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
177,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość 2 [mm]: 17
Śr. koła pasowego [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
270,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
270,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 31.15
Rozwiń więcej danych
202,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
202,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 169
Rozwiń więcej danych
283,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
283,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
371,35
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
371,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
179,48
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
179,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 2.38
Wysokość 1 [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
125,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
125,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 55265660
Średnica [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
191,99
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
191,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 36
Materiał: Stal
Rozwiń więcej danych
169,95
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
169,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FIAT BRAVO II, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FIAT BRAVO II jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FIAT BRAVO II pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.