Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
40 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
156,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
156,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
96,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
96,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Odlew staliwny
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
106,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
106,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
124,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
124,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
120,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
120,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 28.5
Ciężar [kg]: 1.86
Rozwiń więcej danych
208,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
208,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zewnętrzna [mm]: 139.4
Liczba rowków: 6
193,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
193,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 27
Ciężar [kg]: 1.55
Rozwiń więcej danych
131,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
131,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica zewnętrzna [mm]: 153
234,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
234,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 6
Śr. koła pasowego [mm]: 146
110,87
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
110,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1711500
Średnica [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
160,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
160,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 153
Wysokość [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
125,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
125,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
265,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
265,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wysprzęglony
344,28
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
344,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 140, 145
Rozwiń więcej danych
237,37
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
237,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
221,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
221,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 158
Rozwiń więcej danych
142,24
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
142,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
91,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
91,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
117,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
117,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
285,96
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
285,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FORD TOURNEO CONNECT, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FORD TOURNEO CONNECT jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FORD TOURNEO CONNECT pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.