59 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 50
Ciężar [kg]: 2.93
Rozwiń więcej danych
290,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
290,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPBM010
95,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 144, 167
Rozwiń więcej danych
357,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
357,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
194,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
194,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 28.5
Ciężar [kg]: 1.86
Rozwiń więcej danych
199,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE014
108,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
206,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
206,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE002
96,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
96,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TVD1021A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
434,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
434,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 27
Ciężar [kg]: 1.55
Rozwiń więcej danych
127,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR004
265,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPME022
460,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
460,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 6
Śr. koła pasowego [mm]: 146
119,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGADP0833
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wysprzęglony
331,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
331,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT45577
117,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR009
238,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
238,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR007
113,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 140, 145
Rozwiń więcej danych
218,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
218,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Odlew staliwny
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
105,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04702156055
Dla numeru oe: 1711500
Średnica [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
159,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FORD TOURNEO, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FORD TOURNEO jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FORD TOURNEO pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.