50 produktów
Wybierz auto
GATTVD1061A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
156,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
114,73
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
114,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041880001290
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
242,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
242,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042262931100
Szerokość [mm]: 27
Ciężar [kg]: 1.55
Rozwiń więcej danych
131,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0365DPV1070
Ciężar [kg]: 1.91
Wysokość 1 [mm]: 22
Rozwiń więcej danych
192,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
192,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510300071
91,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE008
96,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE011
89,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR007
119,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR008
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
119,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR004
265,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA62933798
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
136,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFT001
315,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
315,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYRKPBM010
95,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Odlew staliwny
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
105,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
148,57
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
148,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS2156019
Dla numeru oe: 1151392
Średnica [mm]: 139.5
Rozwiń więcej danych
218,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
218,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 27
Ciężar [kg]: 1.55
Rozwiń więcej danych
124,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 6
407,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.04
407,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
GATTVD1057A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
218,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
218,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FORD TRANSIT CONNECT, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FORD TRANSIT CONNECT jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FORD TRANSIT CONNECT pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.