138 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 2.39
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
255,92
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
255,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
157,52
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
157,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
107,82
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
107,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 56.5
Ciężar [kg]: 1.944
Rozwiń więcej danych
315,90
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
315,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 2.6
Parametr: 9pk
Rozwiń więcej danych
259,30
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
259,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 50
Ciężar [kg]: 2.93
Rozwiń więcej danych
277,90
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
277,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 160
Szerokość [mm]: 37.5
Rozwiń więcej danych
260,15
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
260,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 2.721
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
351,70
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
351,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 12.7
Rozwiń więcej danych
205,81
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
205,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
354,52
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
354,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 2.39
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
286,94
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
286,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 167
Materiał: Guma / metal
Rozwiń więcej danych
255,11
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
255,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
95,73
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
95,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 1652
Szerokość 1 [mm]: 22.8
Rozwiń więcej danych
273,64
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
273,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 12.7
Rozwiń więcej danych
239,90
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
239,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
134,17
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
134,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
90,88
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
90,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.91
Wysokość 1 [mm]: 22
Rozwiń więcej danych
194,81
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
194,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 2.74
Wysokość 1 [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
468,71
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
468,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.71
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
173,66
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
173,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FORD TRANSIT, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FORD TRANSIT jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FORD TRANSIT pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.