35 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 160
Szerokość [mm]: 37.5
Rozwiń więcej danych
266,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
266,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 2.39
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
255,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
255,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 2.5
Wysokość 1 [mm]: 36.9
Rozwiń więcej danych
360,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
360,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Odlew staliwny
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
141,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
141,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 35
Średnica wewnętrzna [mm]: 13
178,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
178,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Średnica zewnętrzna [mm]: 167.5
247,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
247,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 37
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
308,41
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
308,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 2.69
Materiał: Guma / metal
Rozwiń więcej danych
275,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
275,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
153,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
153,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość otworów: 3
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 167.2
230,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
230,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 164
Rozwiń więcej danych
285,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
285,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wysprzęglony
227,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
227,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
267,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
267,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
159,55
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
159,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
180,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
180,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 2.42
Materiał: Guma / metal
Rozwiń więcej danych
262,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
262,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
247,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
247,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 6
Średnica wewnętrzna [mm]: 12.7
Rozwiń więcej danych
205,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
205,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 161.5
Szerokość [mm]: 31.5
Rozwiń więcej danych
143,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
143,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1708966
Średnica [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
178,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
178,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FORD TRANSIT V, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FORD TRANSIT V jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FORD TRANSIT V pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.