58 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 50
Ciężar [kg]: 2.93
Rozwiń więcej danych
290,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
290,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
041880000834
Ciężar [kg]: 2.6
Parametr: 9pk
Rozwiń więcej danych
254,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
254,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1518301700
Szerokość [mm]: 26
Ilość żeber: 7
Rozwiń więcej danych
292,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
292,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1518302100
Szerokość [mm]: 50
Ilość żeber: 6
Rozwiń więcej danych
289,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
289,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
FESFDDSTKE
Ciężar [kg]: 1.425
303,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
303,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
FESFDDSTT9TD
Ciężar [kg]: 2.721
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
358,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
358,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADP0834
Śr. koła pasowego [mm]: 167
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wysprzęglony
274,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
274,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
194,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
194,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45598
Szerokość [mm]: 50
Ilość żeber: 4, 6
Rozwiń więcej danych
227,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
227,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR005
132,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR009
238,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
238,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1 708 966
Szerokość [mm]: 167.5
Rozwiń więcej danych
99,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: 4pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
288,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
288,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 144, 167
Rozwiń więcej danych
357,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
357,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 168
Rozwiń więcej danych
226,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
226,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPME022
460,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
460,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT45602
Szerokość [mm]: 26
Ilość żeber: 7
Rozwiń więcej danych
144,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
144,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 44
Ciężar [kg]: 1.33
Rozwiń więcej danych
202,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV250320
Średnica [mm]: 167
Wysokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
389,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
389,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
041880004468
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu, wysprzęglony
524,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
524,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie FORD TRANSIT VI, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie FORD TRANSIT VI jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu FORD TRANSIT VI pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.