Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
23 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 156
Szerokość [mm]: 36
Rozwiń więcej danych
265,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z instrukcją montażu
296,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
296,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.74
Ilość: 1
165,91
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
165,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
194,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
194,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 6
Średnica zewnętrzna [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
246,30
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
246,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
146,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 22.6
Ciężar [kg]: 1.35
Rozwiń więcej danych
315,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
315,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.38
176,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
176,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.4
Wysokość 1 [mm]: 22.4
Rozwiń więcej danych
258,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
258,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 2.028
Ilość: 1
178,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
178,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 231242a001
Średnica [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
284,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
284,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wysokość [mm]: 35.5
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
356,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
356,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 150
Liczba rowków: 5
372,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
372,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wysokość [mm]: 22.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 144
Rozwiń więcej danych
173,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
466,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
466,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.975
169,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
169,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 25.8
Średnica zewnętrzna [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
253,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
253,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
195,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
195,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 26.2
Ciężar [kg]: 1.759
Rozwiń więcej danych
279,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
279,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 153
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
222,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
222,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie KIA CARENS III, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie KIA CARENS III jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu KIA CARENS III pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.