W najbliższą sobotę 19.04 Biuro Obsługi Klienta będzie czynne od 8 do 14, a w poniedziałek 21.04 będzie nieczynne.

Powiadom mnie o dostępności

Koła pasowe wału korbowego do LAND ROVER RANGE ROVER III

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło pasowe wału korbowego CORTECO 21653130

Ciężar [kg]: 6.58

Parametr: 5pk+5pk

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

602,13

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

602,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

130,37

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

130,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego BGA DP3130

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wysprzęglony

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 155

666,31

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

666,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego MAXGEAR 30-0005

Ciężar [kg]: 6.58

Parametr: 5pk+5pk

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

346,92

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

346,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego DAYCO DPV1064

Ciężar [kg]: 6.91

Wysokość 1 [mm]: 45

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

544,63

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

544,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego METALCAUCHO 05722

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator

Średnica [mm]: 143, 150

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

444,46

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

444,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło pasowe wału korbowego KAMOKA RW014

Wysokość 1 [mm]: 87

Średnica 1 [mm]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

392,97

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

392,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LAND ROVER RANGE ROVER III

Koło pasowe wału korbowego i jego rola w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER III

We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER III, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.

LAND ROVER RANGE ROVER III – objawy awarii koła pasowego wału korbowego

Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie LAND ROVER RANGE ROVER III jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.

Wymiana koła pasowego wału korbowego w pojazdach LAND ROVER RANGE ROVER III – kiedy jest potrzebna?

Diagnostyka samochodu LAND ROVER RANGE ROVER III pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.