Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
49 produktów
Wybierz auto
Szerokość [mm]: 52
Ciężar [kg]: 1.16
Rozwiń więcej danych
208,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
208,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
124,24
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
124,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.47
Wysokość 1 [mm]: 22
Rozwiń więcej danych
529,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
529,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
116,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
116,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
658,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
658,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.05
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
174,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
174,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość otworów: 4
Śr. koła pasowego [mm]: 165
Rozwiń więcej danych
228,48
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
228,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
169,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
169,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.22
Wysokość 1 [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
229,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
229,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5614425
Średnica [mm]: 142.5
Rozwiń więcej danych
185,32
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
185,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.87
Długość opakowania [cm]: 17.5
Rozwiń więcej danych
160,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
160,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Masa [g]: 1333
Rozwiń więcej danych
208,37
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
208,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 30
Materiał: Guma / metal
Rozwiń więcej danych
107,58
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
107,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość żeber: 5
Masa [g]: 1427
Rozwiń więcej danych
204,69
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
204,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 614172
Średnica [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
160,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
160,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.48
Wysokość 1 [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
98,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
98,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
450,08
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
450,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 154
Szerokość [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
211,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
211,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: 5pk
Ilość żeber: 4
Rozwiń więcej danych
272,08
zł/szt.
Kraków: czw. 12.06
U ciebie: czw. 12.06
272,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
156,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
156,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie OPEL MERIVA, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie OPEL MERIVA jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu OPEL MERIVA pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.