29 produktów
Wybierz auto
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
123,68
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
123,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 32
Szerokość [mm]: 153
Rozwiń więcej danych
160,83
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
160,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.47
Wysokość 1 [mm]: 22
Rozwiń więcej danych
529,28
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
529,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.48
Wysokość 1 [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
102,16
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
102,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
112,15
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
112,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 30
Materiał: Guma / metal
Rozwiń więcej danych
107,58
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
107,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
204,16
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
204,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 32
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
105,10
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
105,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 27
Średnica wewnętrzna [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
149,72
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
149,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
156,29
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
156,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
713,84
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
713,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 153
Rozwiń więcej danych
378,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
378,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 151.5
Szerokość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
164,84
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
164,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.87
Długość opakowania [cm]: 17.5
Rozwiń więcej danych
157,66
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
157,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.55
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
134,81
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
134,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 153
Ciężar [kg]: 1.42
Rozwiń więcej danych
214,08
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
214,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
408,29
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
408,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
452,91
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
452,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość żeber: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 34.9
Rozwiń więcej danych
110,91
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
110,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 153
Ciężar [kg]: 1.46
Rozwiń więcej danych
477,61
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
477,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie OPEL MERIVA B, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie OPEL MERIVA B jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu OPEL MERIVA B pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.