21 produktów
Wybierz auto
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
123,68
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
123,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 32
Szerokość [mm]: 153
Rozwiń więcej danych
160,83
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
160,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 144
Szerokość [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
142,00
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
142,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 51.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 144
Rozwiń więcej danych
290,46
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
290,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.47
Wysokość 1 [mm]: 22
Rozwiń więcej danych
529,28
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
529,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 52
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
132,40
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
132,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06 15 062
Grubość [mm]: 52
Rozwiń więcej danych
121,10
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
121,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 32
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
105,10
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
105,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
713,84
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
713,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 151.5
Szerokość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
164,84
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
164,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 148
Ciężar [kg]: 1.377
Rozwiń więcej danych
177,30
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
177,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.46
Parametr: 6pk
Rozwiń więcej danych
523,86
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
523,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 148
Ciężar [kg]: 1.377
Rozwiń więcej danych
166,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
166,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
272,94
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
272,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
452,91
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
452,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 153
Ciężar [kg]: 1.46
Rozwiń więcej danych
477,61
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
477,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 153
Parametr: 6 pk
Rozwiń więcej danych
174,60
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
174,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Drgania: Z tłumikiem drgań skrętnych
Rozwiń więcej danych
118,23
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
118,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 614172
Średnica [mm]: 150
Rozwiń więcej danych
164,19
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
164,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: 6pk
Ilość żeber: 5
Rozwiń więcej danych
204,47
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
204,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie OPEL MOKKA, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie OPEL MOKKA jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu OPEL MOKKA pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.