63 produktów
Wybierz auto
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
148,86
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
148,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTVD1061A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dodatkami
157,52
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
157,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0404DPF35916K1
Ilość żeber: 6
Masa [g]: 2645
Rozwiń więcej danych
192,47
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
192,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
169,73
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
169,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 30
Ciężar [kg]: 1.72
Rozwiń więcej danych
115,85
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
115,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 34
Ciężar [kg]: 2.32
Rozwiń więcej danych
177,03
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
177,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 26
Ciężar [kg]: 1.47
Rozwiń więcej danych
164,89
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
164,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Średnica [mm]: 158
Rozwiń więcej danych
132,48
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
132,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGADP0682
Średnica 1 [mm]: 153
Szerokość 1 [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
168,64
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
168,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESFDDS001
Ciężar [kg]: 2.51
185,26
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
185,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
Koła pasowe: Koło pasowe paska wieloklinowego
Rozwiń więcej danych
126,01
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
126,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0365DPV1068
Ciężar [kg]: 2.37
Wysokość 1 [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
237,35
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
237,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR002
89,44
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
89,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR000
176,51
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
176,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR007
121,47
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
121,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFR011
163,35
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
163,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPFT012
117,67
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
117,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPPE008
97,00
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
97,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPRE011
90,53
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
90,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYRKPBM010
95,73
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
95,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
We współczesnych pojazdach, gdzie istotne jest przekazywanie energii z silnika nie tylko na koła pojazdu, ale i do wielu różnych układów, powszechnym rozwiązaniem jest stosowanie koła pasowego wału korbowego. W samochodzie VOLVO V50, koło pasowe wału korbowego odpowiada nie tylko za przekazywanie energii z wału za pomocą paska do alternatora czy układu klimatyzacji, ale jest także odpowiedzialne za tłumienie wibracji powstających podczas rozpędzania i spowalniania wału.
Ze względu na swoją wielozadaniowość, koło pasowe wału korbowego w samochodzie VOLVO V50 jest narażone na duże obciążenia podczas pracy. Może zatem dojść do jego zużycia eksploatacyjnego. Najczęściej ulega mu element tłumiący drgania. Niesprawność koła pasowego wału korbowego objawia się najczęściej zwiększonymi wibracjami silnika, zarówno podczas jazdy, jak i na biegu jałowym. Problemowi towarzyszy także zwykle charakterystyczny odgłos, określany przez kierowców jako buczenie.
Diagnostyka samochodu VOLVO V50 pod kątem uszkodzenia koła pasowego wału korbowego powinna odbyć się w jak najkrótszym czasie po zaobserwowaniu powyżej opisanych objawów. Jazda z niesprawnym kołem może przyczynić się z czasem do pogorszenia stanu elementów innych układów – m.in. rozrządu, alternatora czy skrzyni biegów. Rozwiązaniem jest wymiana koła pasowego wału korbowego na nowe. Warto jednak pamiętać o tym, by wraz z kołem wymienić także pasek osprzętu oraz jego napinacz, by uniknąć podobnych problemów w przyszłości.