6 produktów
Wybierz auto
042220927531
Długość [mm]: 20
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
13,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
13,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040148890
Długość [mm]: 20
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5
Rozwiń więcej danych
14,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
14,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADJ130101
Długość [mm]: 20
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5
Rozwiń więcej danych
13,31
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
13,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 16
Ciężar [kg]: 0.029
Rozwiń więcej danych
14,29
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
14,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M12x1,5x16
Rozmiar klucza: 17 mm
Rozwiń więcej danych
13,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
13,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040127531
Długość [mm]: 20
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
13,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
13,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie BMW 8 G15 korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie BMW 8 G15 niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie BMW 8 G15 będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.