Powiadom mnie o dostępności

Korki spustowe oleju do BMW X1 F48

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Korek spustowy oleju FEBI BILSTEIN 100551

Długość [mm]: 20

Ciężar [kg]: 0.021

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,16

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 30.04

U ciebie: śr. 30.04

14,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju ELRING 455.740

Długość [mm]: 16

Wymiar gwintu: M 12

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

13,37

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

13,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FA1 866.370.011

Wymiar gwintu: M12x1,5

Długość gwintu [mm]: 16

9,81

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

9,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju SWAG 20 10 0551

Długość [mm]: 20

Ciężar [kg]: 0.021

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

14,41

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

14,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju SWAG 20 92 7531

Długość [mm]: 20

Ciężar [kg]: 0.02

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

13,68

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

13,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FA1 866.370.001

Wymiar gwintu: M12x1,5

Długość gwintu [mm]: 16

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

9,05

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

9,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju ELRING 427.210

Długość [mm]: 16

Wymiar gwintu: M 12

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

13,42

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

13,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju FEBI BILSTEIN 27531

Długość [mm]: 20

Ciężar [kg]: 0.02

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

13,01

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

13,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Korek spustowy oleju BLUE PRINT ADJ130101

Długość [mm]: 20

Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

13,67

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 29.04

U ciebie: wt. 29.04

13,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW F48

Korek spustowy oleju w aucie BMW X1 F48

Obecny w samochodzie BMW X1 F48 korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.

Przyczyny uszkodzenia korka spustowego oleju w samochodach BMW X1 F48

Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie BMW X1 F48 niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.

BMW X1 F48 – wymiana korka spustowego oleju

W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie BMW X1 F48 będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.