Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
ELR588690
Materiał: Tworzywo sztuczne
20,26
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
20,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS1966001
Dla numeru oe: 06l103801
16,69
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
16,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
16,79
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
16,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR858050
Wymiar gwintu: M 14x1,5x15
Rozmiar klucza: T45
Rozwiń więcej danych
17,27
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
17,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z narzędziami montażowymi
66,62
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
66,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR858040
Wymiar gwintu: M 14x1,5x15
Rozmiar klucza: T45
Rozwiń więcej danych
15,49
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
15,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie CUPRA korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie CUPRA niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie CUPRA będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.