6 produktów
Wybierz auto
ELR434941
Wymiar gwintu: M 16x1,5x12
Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny czterokątny
Rozwiń więcej danych
13,98
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
13,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR390430
Długość [mm]: 12
Wymiar gwintu: M 16
Rozwiń więcej danych
12,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
12,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M16x1,5x12
Rozmiar klucza: 8
Rozwiń więcej danych
12,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
12,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP010001
Długość [mm]: 16
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
13,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
13,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 16
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
12,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
12,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 16
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
12,46
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
12,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie NISSAN MICRA V korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie NISSAN MICRA V niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie NISSAN MICRA V będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.