Powiadom mnie o dostępności

Korki spustowe oleju do OPEL COMBO E

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 0311.29, Długość [mm]: 17, Ciężar [kg]: 0.15, Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,25, Mate...
12,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 20, Ciężar [kg]: 0.116, Materiał: stal, średnica zewnętrzna [mm]: 25, Kształt...
16,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M10x1,25x13, Rozmiar klucza: 21 mm, Kształt łba sruby / nakrętki: zewnętrzny szes...
12,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Korek spustowy oleju w aucie OPEL COMBO E

Obecny w samochodzie OPEL COMBO E korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.

Przyczyny uszkodzenia korka spustowego oleju w samochodach OPEL COMBO E

Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie OPEL COMBO E niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.

OPEL COMBO E – wymiana korka spustowego oleju

W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie OPEL COMBO E będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.