Powiadom mnie o dostępności

Korki spustowe oleju do PEUGEOT 5008 I

31 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 13, Ciężar [kg]: 0.2, Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 20.4, Gwint ...
11,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 13, Ciężar [kg]: 0.2, Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 20.4, Gwint ...
11,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z klamrą, z ...
23,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 16, Wymiar gwintu: M 16, Kształt łba sruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny,...
17,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 13, Ciężar [kg]: 0.15, Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,25, Rozmiar klucza: 21, Kształt...
10,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 16, Kształt łba sruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny, Skok gwintu [mm]: 1....
9,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 13, Wymiar gwintu: M 10, Rozmiar klucza: 21, Kształt łba sruby / nakrętki: zewn�...
13,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 13, Ciężar [kg]: 0.02, Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 20.4, Gwint...
11,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość gwintu [mm]: 17, Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: 135-990
13,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 0311.29, Długość [mm]: 17, Ciężar [kg]: 0.15, Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,25, Mate...
12,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 13, Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,25, Rozmiar klucza: 21, Kształt łba sruby / nakręt...
10,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 20, Ciężar [kg]: 0.116, Materiał: stal, średnica zewnętrzna [mm]: 25, Kształt...
16,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 13, Ciężar [kg]: 0.15, Gwint zewn. [mm]: M10 x 1,25, Rozmiar klucza: 21, Kształt...
10,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 18, Wymiar gwintu: M 10 x 1,25 x 12,5, Rozmiar klucza: 21, Rodzaj połączenia: opa...
15,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Miska olejowa, Wymagana ilość: 1, Wymiar gwintu: M16, Rozmiar klucza: 21, Kształ...
14,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 12.5, Wymiar gwintu: M 10, Kształt łba sruby / nakrętki: zewnętrzny szesciokąt...
10,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnienie...
14,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.03, Wymiar gwintu: M16x1,5, Masa [g]: 30, Długość gwintu [mm]: 15
10,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
12,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 24, Ciężar [kg]: 0.01, Wymiar gwintu: M36, Materiał: tworzywo sztuczne, Rodzaj p...
22,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Korek spustowy oleju w aucie PEUGEOT 5008 I

Obecny w samochodzie PEUGEOT 5008 I korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.

Przyczyny uszkodzenia korka spustowego oleju w samochodach PEUGEOT 5008 I

Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie PEUGEOT 5008 I niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.

PEUGEOT 5008 I – wymiana korka spustowego oleju

W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie PEUGEOT 5008 I będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.