Powiadom mnie o dostępności

Pompy oleju do PEUGEOT 5008 I

35 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.188, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67WZ, Ilość ogniw łańcucha: 48, Wyk...
57,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.188, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67WZ, Ilość ogniw łańcucha: 48, Wyk...
51,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYBPOCT004

Pompa oleju NTY BPO-CT-004

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z elektrycznym zaworem ciśnienia oleju, Typ ...
647,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z uszczelniaczem wału
424,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0479722974

Pompa oleju TOPRAN 722 974

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z uszczelniaczem wału
240,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: Late OP281
648,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: Early Version
1 029,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: +Oil Seal
357,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYBPOFR004

Pompa oleju NTY BPO-FR-004

Numer seryjny: BPO-FR-004
361,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: HEPOP5507

Pompa oleju HEPU OP5507

Tryb pracy: mechaniczne
798,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 04703650001

Pompa oleju SASIC 3650001

dla numeru OE: 1001F2
313,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
155,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z kołami zębatymi, Ilość ogniw łańcucha...
191,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: Early Version
716,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość ogniw łańcucha: 48, Wykonanie łańcucha: Simplex, Łańcuch zamknięty
36,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przestrzegać ilości napełnienia systemu: 1
384,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV157OP12

Pompa oleju JAPKO 157OP12

Opcja wyposażenia: Late Version
873,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.144, Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53HP, G53HR, Ilość ogniw łańcucha: ...
76,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
290,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1001.G8, Ciężar [kg]: 1.617
375,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Pompa oleju w samochodzie PEUGEOT 5008 I – jaką pełni funkcję?

Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie PEUGEOT 5008 I pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.

Objawy usterek pompy oleju w samochodach PEUGEOT 5008 I

Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak PEUGEOT 5008 I o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.

PEUGEOT 5008 I – uszkodzona pompa oleju, co robić?

Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie PEUGEOT 5008 I wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.