Powiadom mnie o dostępności

Korki wlewu oleju do PEUGEOT 5008 I

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.04, Masa [g]: 40
18,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne
16,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny
16,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny
13,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
14,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Korek wlewu oleju w samochodzie PEUGEOT 5008 I – do czego służy?

Korek wlewu oleju w samochodzie PEUGEOT 5008 I to niewielki element, który wbrew pozorom pełni bardzo ważną funkcję. Jest on integralną częścią całego układu silnikowego i odpowiada za zabezpieczenie silnika przed przedostaniem się do niego szkodliwych substancji i różnego rodzaju niespodziewanych obiektów. Z tego powodu korek wlewu oleju jest niezbędną częścią wyposażenia auta PEUGEOT 5008 I, a jego brak może powodować wiele problemów.

PEUGEOT 5008 I – dlaczego korek wlewu oleju jest tak ważny?

Warto pamiętać, że podczas jazdy zarówno silnik, jak i sam olej nagrzewają się do bardzo wysokich temperatur. W efekcie olej może przedostawać się na zewnątrz. Korek wlewu oleju w samochodzie PEUGEOT 5008 I skutecznie zabezpiecza przed takim zdarzeniem – istotne jest jednak zadbanie o jego dopasowanie i szczelność. Tylko wtedy będzie mógł efektywnie chronić wszystkie elementy pod maską przed zabrudzeniem i uszkodzeniem, a dodatkowo zabezpieczać silnik przed utratą zbyt dużej ilości oleju.

Kiedy wymienić korek wlewu oleju w aucie PEUGEOT 5008 I?

Choć problemy z tym komponentem występują dość rzadko, w niektórych sytuacjach niezbędna może okazać się wymiana korka wlewu oleju w samochodzie PEUGEOT 5008 I. Ważne jest kontrolowanie co jakiś czas jego stanu i szczelności. Kluczowym sygnałem ostrzegawczym będą problemy z odpowiednim dokręcaniem korka. Wtedy nie pozostaje nic innego, jak zakup nowego elementu i wymiana – można wykonać to samodzielnie lub udać się do profesjonalnego warsztatu. Sam koszt korka jest dość niewielki i zazwyczaj mieści się w zakresie 15–60 zł.